7/2/11

RATING DE GLEE ANOCHE

Como era de esperarse, el episodio de anoche de Glee, fue el mas visto de la serie, y una de las razones mayores fue que estuvo después del termino del Super Bowl, el show mas visto de los Estados Unidos.

Nuestra serie registró 26.8 millones de espectadores, y tuvo un rating de 11.1 en adultos de 18-49 años. Y aunque el show post-Super Bowl del año pasado, Undercover Boss, registró un rating 31% mas alto por CBS, esta es sin duda una victoria para Glee.

Le deseamos muchas felicidades a la serie, actores y productores, de parte de todo el equipo de Glee Mexico.

3 comentarios:

  1. Super Bowl XLV" (100.30 million viewers, #1; adults 18-49: 36.4, #1) not surprisingly put FOX (88.37 million viewers, #1; adults 18-49: 32.4, #1) in high esteem on Sunday, according to the preliminary numbers. Leading out of said coverage were its "Super Bowl XLV Post-Game" (73.15 million viewers, #2; adults 18-49: 27.8, #2) and the primetime portion of "Glee" (32.03 million viewers, #3; adults 18-49: 12.8, #3).

    CBS (3.95 million viewers, #2; adults 18-49: 0.7, #T2) then was king of the audience leftovers with its mix of "60 Minutes Presents" (3.92 million viewers, #5; adults 18-49: 0.5, #T10), "Undercover Boss" (3.41 million viewers, #7; adults 18-49: 0.8, #T6), "CSI: Miami" (3.33 million viewers, #9; adults 18-49: 0.6, #9) and "Hawaii Five-0" (5.11 million viewers, #4; adults 18-49: 0.9, #T4).

    Next up was ABC (2.91 million viewers, #3; adults 18-49: 0.7, #T2) with repeats of "America's Funniest Home Videos" (2.85 million viewers, #10; adults 18-49: 0.5, #T10), another "America's Funniest Home Videos" (3.38 million viewers, #8; adults 18-49: 0.7, #8) and the feature "Knocked Up" (2.70 million viewers, #11; adults 18-49: 0.8, #T6).

    And finally, repeats of "Who Do You Think You Are?" (1.55 million viewers, #13; adults 18-49: 0.3, #13) and another "Who Do You Think You Are?" (1.91 million viewers, #12; adults 18-49: 0.4, #12) led into a two-hour "Dateline NBC" (3.55 million viewers, #6; adults 18-49: 0.9, #T4) on NBC (2.64 million viewers, #4; adults 18-49: 0.6, #4).

    ResponderEliminar
  2. Ese reporte en ingles es el preliminar, el nuestro es el definitivo

    ResponderEliminar
  3. Honestamente pense que sacaria mas, el año pasado el programa post super bowl registro 38 casi 39 millones.

    ResponderEliminar